Home Beauty/Skincare Food Lifestyle Segmen/Giveaway

Thursday, 7 January 2016

Nasi Lemak (Permatang Badak)





Sekarang dah masuk waktu minum petang atau org sini panggil ngeteh :)
tapi aku nak citer pasal nasi lemak plak....tapi ada je kot yang makan nasi
lemak petang-petang macam nie kan...kat Oldtown ade je serve menu nie
dari pagi sampai malam muehehehhehe...

Ok lah aku nak citer pasal nasi lemak aku sarapan pagi tadi, suami aku
pagi-pagi dah hilangkan diri pergi beli sarapan ,memandangkan isteri dia 
tak berape nak rajinkan diri bertempur dekat dapur pagi-pagi buta :P

Sebenarnya sudah 2-3 kali suami aku beli nasi lemak kat makcik nie port dia
dekat dengan sekolah rendah permatang badak,siapa orang yang tinggal
mungkin dekat permatang badak @ sungai isap @ mereka tahu dekat mane :) 
nasi lemak dia tak rasa santan sangat tapi sedap tak muak siapa yang makan...
kuah pun masin,pedas semua cukup rasa lah.. aku kalau bab makan memang 
no 1 hehehee... bab complain ea jugak kalau tak kena dengan tekak...

Makcik nie bungkus guna surat khabar teringat aku masa sekolah dulu tak salah
aku tahun 90an, siapa lahir tahun 90an tahu lah macam mana makcik-makcik 
yang jual guna surat khabar...mengimbau kembali masa lalu huhuhu..

Ok lah banyak dah aku membebel dalam nie,jumpa lain entry plak..ok bye


◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

Tengok gambar tu tiba-tiba teringin nasi lemak pulak... Ha ha ha...

Farahain ZFA said...

sekarang jarangg dah nak nampak bungkus nasi lemak pakai surat khabar kan.hahha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to Sweet Melody
Design by Ccicute Design