Home Beauty/Skincare Food Lifestyle Segmen/Giveaway

Friday 8 April 2016

Bento Kakak Noreh - Nasi + Kari Ayam

Krik krik krik agak lama tak menulis di sebabkan kerjaan di office
dan juga di sebabkan internet yang agak suam-suam kuku tu ,
next entry aku cerita pasal nie (berangin je bila buka topic nie hukhuk)



Ok lah nie bekal aku untuk hari semalam nasi putih + kari ayam, simple tapi
mengenyangkan.. nasi tu tak penuh tau..nak kata separuh pun tak jugak
kurang dari separuh korang cakap apa?? 1/4 ke 1/3 :) ... mana- mana
lah sebab aku sekarang memang sukat apa yang aku makan setiap hari...

Resepi kari ayam boleh terjah kat blog kak azie dah 2-3 kali aku masak ikut
resepi kak azie,tapi aku tambah kerisik dalam kari tu,mama aku cakap
kalau tambah kerisik kari lagi sedap, tapi terpulang pada selera masing-
masing okey ~ nak letak pun boleh tak nak letak boleh.....

p/s : abaikan bekas yg comot tu :) dan sayur tak ada sebab dalam peti ais
dah habis...




◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to Sweet Melody
Design by Ccicute Design