Home Beauty/Skincare Food Lifestyle Segmen/Giveaway

Sunday 13 September 2015

Wordless Wednesday # 2 : Retak Seribu




Nie bukan tajuk lagu tapi hati aku nie yang retak seribu
bila tengok bedak kesayangan jatuh pagi , nak cepat
punya pasal secara tak sengaja aku langgar beg 
makeup aku,ape lagi terus lah tergolek2 dekat bawah....

Sakitnya tuh disini huhuhu , nampak gaya macam mintak
beli yang baru tapi bile tengok boleh guna lagi niew hiks
bukan murah cuossllss nak beli brand #MAC ok, 
tahun lepas sebelum GST rm1xx++ nie dah GST xtahu
lah berape.....

Tapi aku dah guna bedak nie dah dekat setahun
jimat jugak,lepas nie nak kena kumpul duit beli
yang baru,selagi x lerai bedak tu selagi tu aku guna
hakhakhak ~Ada mase aku buat review tentang
bedak nie Okess..


◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to Sweet Melody
Design by Ccicute Design