Home Beauty/Skincare Food Lifestyle Segmen/Giveaway

Saturday 26 September 2015

Selamat Hari Raya Aidiladha 2015


Selamat Hari Raya Haji pada rakan-rakan blogger walaupun 
dah lewat satu hari, raya haji kali nie di sambut dengan 
suami tercinta untuk pertama kali pada tahun nie....

Pagi raya aku hanya buat nasi minyak sahaja, lepas tu
pergi ke rumah mentua dekat sana macam-macam lah
juadah dekat sana..aku memang masih belum pakar
untuk membuat rendang huhuhu.. Insyaallah akan ku
cuba buat...

Kemudian dalam pukul 12.00 tengah hari beransur ke
paka dungun sebab tok sedara ada buat korban, sampai
je makan lagi hehehee, ada daging kawah, daging bakar
dan sup tulang lembu.... suami aku memang suka makan
daging selera tengok dia makan, tok sedara cakap makan
daging korban besar nikmatnya rugi kalau tak makan..

Dalam pukul 6 lebih macam tu kami berangkat balik ke 
kuantan, hanya 2 rumah je berjalan, hari ini aku dah masuk
kerja, ok lah aku rasa dah panjang sangat aku bercoleteh
next time aku buat entry lagi,kam sa hae yo ~


◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to Sweet Melody
Design by Ccicute Design