Home Beauty/Skincare Food Lifestyle Segmen/Giveaway

Monday 25 March 2013

Update My Blog ~



Salam 1 malaysia semua,fuhhh lame ye x update blog aku nie,last aku
dekat blog nie 14/2/2013 segmen last yg aku join....lame kan aku
tinggalkan blog niew huhuhuhuhu...dan berhabuk sangat2 dah di sebabkan
aku yang terlampau rajin tak update ape2 dlm blog nie....

Mesti korang tertanya2 apsal aku lame sangat tinggalkan blog aku nie...
(mcm lah aq ramai followers) aku penah kot bagitahu dlm entry aku,
yang aku skrg nie dah berkerja,so agak ssh aku nak update blog..
dekat ofis memang xleh nk berintenet sgt,xpsl2 aku lak kene pancung
dengan bos aku....dah balik kerja of coz lah letih kdg2 mimpi pon
tentang kerja mcm mana tu...sabo jelah...

So skrg nie aku dah nak start balik berblog,harap2 adalah lagi
org yang membaca entry aku ni...dan aku akan sentiasa rajin2 kanlah
update blog nie ya....aku rase dah xder ape nak di explain kan lagi,
huhuhuhuhuhu ape2 pun gud niteeeee ~~~~


◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to Sweet Melody
Design by Ccicute Design