Home Beauty/Skincare Food Lifestyle Segmen/Giveaway

Wednesday 22 October 2014

Jeruk Mangga

Morning lame dah tak hapdate blog niew disebabkan xder masa n terlalu bizi
dengan keja-keja seharian.

Pagi-pagi dah citer pasal jeruk huhuhu bkn ape sejak dua menjak niew kalo
tengok FB dah byk sgt owg duk berciter pasal jeruk mangga, kalo dalam group
ramai jugak seller duk tempek gambar-gambar jeruk mangga yang dia owg jual
aku pon terliur nengok yew ehhh...

Harga bergantung pada seller hak yg jual ader murah ader gak mahal
mula2 ingat kan susah  nak buat sndiri rupe yew senang yang amat
uollsss antara malas dengan rajin jew nak buat.

gambar dari FB bukan dari ai ea
Ha tengok bahan-bahan kat pic atas tu senang jew kan , buat sendiri jew lagi
bagus hasil yew dapat banyak :) kalo suke kowang buleh buat buah laen
macam buah kedondong kew...buah jambu kew pon buleh.. dengan
syarat kowang harus RAJIN k huhuhu....



Okay gambar kat ats tu jeruk mangga yang aku buat 2 ari lepas,abaikan potongan
buah tu..di sebabkan mood x berape nak rajin aku potong besar-besar hahahaa,
memang best rangup jew bile makan,x payah nak cuka bagai,tapi aku
syorkan kowang lebihkan asam boi baru power kekekee..

Ok lah panjang dah uk berciter pasal jeruk niew,ari niew ingat nk bt jeruk
jambu plak,ape2 ai hapdate k...byeeee


P/S : Buleh follow saya nanti saya follow kamu balik ea .. XOXO


◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to Sweet Melody
Design by Ccicute Design