Home Beauty/Skincare Food Lifestyle Segmen/Giveaway

Friday 22 November 2013

KaL@u AkU kAyA ~



"Kalau aku kaya Hari hari hari raya,Bil-bil jiran keluarga
Aku belanja selamba" mesti korang penah dengar lirik 

lagu nie kan , lagu nie selalu di maenkan dlm THR GEGAR , dekat
radio laen pun ada juga di maenkan :) 

Al-kisah nya petang tadi masa balik kerja singgah kedai mamak
berkena teh tarik bersama-sama dgn BFF ,tibe2 lagu KALAU AKU KAYA
berkumadang,so masing2 bukak lah citer kalo dia org kaya apa yg di org
nak bt,nk beli dan sbgainya.

Ada yg nk belanja kwn2 lah, nak cuti2 malaysia lah, nk bt wedding the year lah,
nak bayar hutang lah, nak bt itu ini mcm2 lah huhuhu geli ati aku mendengarnya
angan2 mat jenin gitu.

Kalo aku memang nak langsaikan hutang PTPTN aq lah :D , yg belum
abes2 lagi bayar T_T , ha kalo korang lak ape yg korang nk bt
kalo korang kaya ce citer ce citer ~

Ok lah meh layan lagu nie sebelum tido k.. nite2




◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

1 comments:

Farah Waheda Wahid said...

kalau akak kaya nak free from debt, nak settlekan semua loan yang ada... baru senang hati lepas tu concentrate dengan expenses untuk jadikan anak manusia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2012 Reserved to Sweet Melody
Design by Ccicute Design